503 906 292

Powitania telefoniczne

Nagrywanie komunikatów głosowych

Potrzebujesz nagrania lektorskiego do powitania telefonicznego? Zapraszam do kontaktu. Jestem lektorem i wykonuję profesjonalne powitania i zapowiedzi telefoniczne, zapowiedzi głosowe do poczty głosowej, nagrania do central IVR, nagrania komunikatów głosowych, voip i infolinii. Powitania na telefon, zapowiedzi telefoniczne, komunikaty telefoniczne, zapowiedzi głosowe do centralki telefonicznej oraz wszystkie inne komunikaty realizuję w języku polskim.

Posłuchaj mojego głosu:

Cennik

Pole eksploatacjiCena
powitanie telefoniczneod 100 zł
krótkie zapowiedziod 50 zł
zapowiedź telefonicznaod 100 zł
centrala IVRod 200 zł

Wymienione ceny są cenami netto i należy do nich doliczyć 23% podatku VAT

Cena obejmuje przygotowanie nagrania głosu do emisji, w tym odpowiednie pocięcie ścieżki audio na pojedyncze komunikaty słowno-muzyczne zgodnie z przesłanym schematem.

Ceny mogą ulegać zmianom w zależności od indywidualnego zlecenia.
Przy stałej współpracy i większej ilości nagrań oferuję rabaty.

Na wszystkie usługi wystawiam faktury. Przedstawione ceny mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Handlowego.

Chcesz zlecić lub wycenić nagranie?

Zapowiedzi głosowe

Powitania telefoniczne i inne zapowiedzi głosowe (alarmowe, systemy ostrzegawcze, windy, autobusy) realizuję maksymalnie do dwóch dni roboczych, a często gotowe nagranie zawierające komunikaty telefoniczne przesyłam już w dniu złożenia zamówienia. Powitania nagrywam po polsku i po angielsku.

Dlaczego warto zadbać o profesjonalne powitanie telefoniczne w firmie? Każdy świadomy właściciel firmy wie, jak ważne jest pierwsze wrażenie w oczach klientów i partnerów biznesowych.

  • Powitanie w telefonie firmowym i komunikaty powitań poprawiają wizerunek przedsiębiorstwa i czynią go bardziej profesjonalnym, a przez to poprawiają zaufanie.
  • Powitania telefoniczne są również świetnym sposobem na ograniczenie liczby utraconych połączeń - klienci często rozłączają się, kiedy zbyt długo oczekują na połączenie; komunikat oczekiwania na połączenie czy zapowiedź głosowa powitania wyraźnie zmniejsza odsetek rozłączeń.
  • Przywitanie telefoniczne może być bardziej formalne lub mniej np. Dzień dobry! lub Witaj!
  • Powitanie może mieć formę pojedynczego komunikatu lub formę rozbudowanej centrali telefonicznej (IVR), również zawierającej elementy dźwiękowe.

SZYBKI KONTAKT

Piotr Baran
tel. 503 906 292
e-mail: piotr@lektorski.pl