790 78 78 98

Powitania telefoniczne

Potrzebujesz nagrania lektorskiego do powitania telefonicznego? Zapraszam do kontaktu. Jestem lektorem i wykonuję profesjonalne powitania i zapowiedzi telefoniczne, zapowiedzi głosowe do poczty głosowej, nagrania do central IVR, nagrania komunikatów głosowych, voip i infolinii. Powitania na telefon, zapowiedzi telefoniczne, komunikaty telefoniczne, zapowiedzi głosowe do centralki telefonicznej oraz wszystkie inne komunikaty realizuję w języku polskim.

Posłuchaj mojego głosu

Cennik

Pole eksploatacjiCena
powitanie telefoniczneod 50 zł
krótkie zapowiedziod 50 zł
zapowiedź telefonicznaod 50 zł
Centrala IVR200 zł

Wymienione ceny są cenami netto i należy do nich doliczyć 23% podatku VAT

Cena obejmuje przygotowanie nagrania głosu do emisji, w tym odpowiednie pocięcie ścieżki audio na pojedyncze komunikaty słowno-muzyczne zgodnie z przesłanym schematem.

Orientacyjny przelicznik:
jedna strona A4 ≈ 270 słów ≈ 1800 znaków ≈ 1:40

Ceny mogą ulegać zmianom w zależności od indywidualnego zlecenia. Przy stałej współpracy i większej ilości nagrań oferuję rabaty.

Na wszystkie usługi wystawiam faktury. Przedstawione ceny mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Handlowego.

Chcesz zlecić lub wycenić nagranie?

Zapowiedzi głosowe

Powitania telefoniczne i inne zapowiedzi głosowe (alarmowe, systemy ostrzegawcze, windy, autobusy) realizuję maksymalnie do dwóch dni roboczych, a często gotowe nagranie zawierające komunikaty telefoniczne przesyłam już w dniu złożenia zamówienia. Powitania nagrywam po polsku i po angielsku.

Dlaczego warto zadbać o profesjonalne powitanie telefoniczne w firmie? Każdy świadomy właściciel firmy wie, jak ważne jest pierwsze wrażenie w oczach klientów i partnerów biznesowych. Powitanie w telefonie firmowym i komunikaty powitań poprawiają wizerunek przedsiębiorstwa i czynią go bardziej profesjonalnym, a przez to poprawiają zaufanie. Powitania telefoniczne są również świetnym sposobem na ograniczenie liczby utraconych połączeń - klienci często rozłączają się, kiedy zbyt długo oczekują na połączenie; komunikat oczekiwania na połączenie czy zapowiedź głosowa powitania wyraźnie zmniejsza odsetek rozłączeń. Powitanie może mieć formę pojedynczego komunikatu lub formę rozbudowanej centrali telefonicznej (IVR), również zawierającej elementy dźwiękowe.

Szybki kontakt

Piotr Baran
tel. 790 78 78 98
e-mail: biuro@front-media.pl